Στο Enola.gr δίνουμε μεγάλη σημασία στην ικανοποίηση των χρηστών μας. Η παρούσα Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων καθορίζει τους όρους υπό τους οποίους μπορείτε να αιτηθείτε επιστροφή προϊόντων ή χρημάτων για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω της ιστοσελίδας μας.
Ψηφιακές Υπηρεσίες και Συνδρομές
Λόγω της φύσης των υπηρεσιών μας (ψηφιακή πρόσβαση, συνδρομές, συμμετοχή σε εκδηλώσεις), γενικά δεν προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων μετά την ενεργοποίηση μιας αγοράς ή συνδρομής, εκτός εάν αυτό απαιτείται από τον νόμο.
-
Συνδρομές / Μέλη: Μπορείτε να ακυρώσετε τη συνδρομή σας οποιαδήποτε στιγμή. Η πρόσβαση παραμένει ενεργή μέχρι το τέλος του τρέχοντος κύκλου χρέωσης και δεν θα υπάρξει περαιτέρω χρέωση. Πληρωμές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δεν επιστρέφονται.
-
Εισιτήρια Εκδηλώσεων: Τα εισιτήρια για εκδηλώσεις που διοργανώνει το Enola.gr δεν επιστρέφονται. Σε περίπτωση ακύρωσης εκ μέρους μας, δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή αντίστοιχη πίστωση.
Φυσικά Προϊόντα (εφόσον υπάρχουν)
Αν μέσω του Enola.gr διατεθούν φυσικά προϊόντα προς πώληση, ισχύουν τα παρακάτω:
-
Προθεσμία Επιστροφής: Μπορείτε να αιτηθείτε επιστροφή εντός 14 ημερών από την παραλαβή.
-
Κατάσταση Προϊόντος: Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση.
-
Διαδικασία: Για να αιτηθείτε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στο contact@enola.gr. Θα λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής.
-
Επιστροφή Χρημάτων: Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στον αρχικό τρόπο πληρωμής εντός 14 εργάσιμων ημερών. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει σταλεί λάθος.
Εξαιρέσεις
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή επιστροφές χρημάτων για:
-
Εξατομικευμένα ή ειδικά κατασκευασμένα προϊόντα.
-
Ψηφιακό περιεχόμενο που έχει ήδη παραδοθεί.
-
Υπηρεσίες που έχουν ήδη παρασχεθεί.
Διαδικασία Αιτήματος Επιστροφής ή Επιστροφής Χρημάτων
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ενός από τους παρακάτω τρόπους:
-
Φόρμα επικοινωνίας: Υποβάλετε το αίτημά σας στην ιστοσελίδα μας.
-
Email: Στείλτε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και τον λόγο επιστροφής/επιστροφής χρημάτων στο contact@enola.gr.
-
Επιστολή: Στείλτε γραπτό αίτημα στη διεύθυνση που αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας.
Παρακαλούμε να συμπεριλάβετε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας άμεσα.
Αλλαγές στην Πολιτική
Η παρούσα Πολιτική μπορεί να τροποποιείται περιοδικά. Τυχόν αλλαγές θα δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα με ενημερωμένη ημερομηνία.